Οι καλύτερες επιλογές για την παραλία !

Homemade Low Sugar Μαρμελάδα με σπόρους chia !
20/08/2020
Σπιτικές μπάρες βρώμης με ξηρούς καρπούς!
24/08/2020
Εμφάνιση όλων

Οι καλύτερες επιλογές για την παραλία !

Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ και σίγουρα και αυτό το Σαββατοκύριακο μία εξόρμηση στις κοντινές παραλίες θα την κάνουμε!

Σας προτείνουμε εύκολα, νόστιμα και υγιεινά snack που μπορείτε να έχετε μαζί σας για να αποφύγετε τα έτοιμα snacks που θα σας γεμίσουν περιττές θερμίδες, extra ζάχαρη και κακά λιπαρά.

Φρούτα με ξηρούς καρπούς
•1 μπανάνα ή 1 ροδάκινο ή 1 νεκταρίνι μαζί με 1 χούφτα ξηρούς καρπούς ωμούς & ανάλατους π.χ. αμύγδαλα, καρύδια, φουντούκια.
•Mix ξηρών καρπών & αποξηραμένων φρούτων όπως βερίκοκα, δαμάσκηνα, cranberries.

Κρύα sandwhich
•Αλμυρό: 1-2 φέτες ψωμί ολικής με κίτρινο τυρί light ή τυρί κρέμα χαμηλών λιπαρών + 1/2 avocado + πάστα ελιάς και 3-4 ντοματίνια
•Γλυκό: 1-2 φέτες ψωμί ολικής με 1 κ.γ. ταχίνι και 1 κ.γ. μέλι
ή 1-2 φέτες ψωμί ολικής με 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο και 1 κ.γ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη
ή 1-2 φέτες ψωμί ολικής με 1 κ.γ. τυρί κρέμα light και 1 κ.γ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη

Σπιτικά μπισκότα ή Crackers χωρίς ζάχαρη
•Στο εμπόριο κυκλοφορούν διάφορα μπισκότα ή crackers χωρίς προσθήκη ζάχαρης & αλατιού, επομένως μπορείτε να τα έχετε πάντα μαζί σας και μπορείτε να τα συνοδεύσετε με ένα κρύο τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Στο Beach Bar
•Σαλάτες που αποτελούν πλήρες γεύμα.
Π.χ. σαλάτα Caesar’s χωρίς προσθήκη παρμεζάνας ή χωριάτικη σαλάτα ή Τονοσαλάτα

•Energy bowl με γιαούρτι, φρούτα, μέλι & ξηρούς καρπούς

•Αποφύγετε τα πολύ βαριά & πικάντικα φαγητά όπως burger, πατάτες τηγανιτές, club sandwhich, pizza, pancakes και αντικαταστήστε τα με πιο ελαφριές επιλογές του καταλόγου.

Αλκοόλ
•Μην επιλέγετε ποτά όπως η μπύρα,τα θερμιδογόνα cocktails με μεγάλη προσθήκη ζάχαρης και κλασικά ποτά τύπου Whisky. Καλό είναι να προτιμήσετε πιο ελαφριά ποτά όπως 1 ποτήρι λευκό κρασί.

Άλλωστε να θυμάστε πως η θάλασσα και η ζέστη προϋποθέτουν ένα ελαφρύ στομάχι και καλή ενυδάτωση, χωρίς πρηξίματα και φουσκώματα από βαριές διατροφικές επιλογές.

Comments are closed.