Νικήστε την κατακράτηση υγρών!

Σαλάτα Μαυρομάτικα Φασόλια!
19/02/2021
Fettuccine με Μπρόκολο και Σπαράγγια!
24/02/2021
Εμφάνιση όλων

Νικήστε την κατακράτηση υγρών!

Ένα θέμα που συχνά απασχολεί πολλές γυναίκες αλλά και άντρες είναι η κατακράτηση υγρών που δημιουργείται και δεν μπορεί εύκολα να αποβληθεί!
Με φυσικό τρόπο, μέσω της διατροφής και της άσκησης δείτε πως θα την καταπολεμήσετε! 

Περιορίστε το αλάτι & την ζάχαρη! 

  • Το νάτριο (βασικό συστατικό του μαγειρικού αλατιού) προσελκύει και συγκρατεί νερό. Ως αποτέλεσμα, η περίσσεια νατρίου στο σώμα προκαλεί -μεταξύ άλλων- κατακράτηση υγρών
  • Η ζάχαρη οδηγεί σε αυξημένη συγκέντρωση του σακχάρου στο αίμα καθώς και στα επίπεδα ινσουλίνης. Τα υψηλά επίπεδα ινσουλίνης υποχρεώνουν το σώμα να διατηρεί περισσότερο νάτριο. Αυτό οδηγεί σε αυξημένη ποσότητα υγρών μέσα στο σώμα.

Προσθέστε στο διαιτολόγιο σας τροφές που περιέχουν περισσότερο νερό & κάλιο! 

Το κάλιο φαίνεται να συμβάλλει στη μείωση της κατακράτησης νερού με δυο τρόπους:

  • ο πρώτος αφορά τη μείωση των επιπέδων νατρίου
  • ο δεύτερος την αύξηση της παραγωγής ούρων
Τέτοιες τροφές είναι τα φρούτα & τα λαχανικά!
Κυρίως: μπανάνα, κολοκύθα, αρακάς, μπάμιες, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, σπανάκι, ανανάς, avocado.
Επιλέξτε συγκεκριμένα ροφήματα που έχουν διουρητική δράση!
Μερικά από αυτά είναι: λουίζα, σημύδα, τσουκνίδα, ταραξάκος, πικραλίδα, πράσινο τσάι, πράσινος καφές.
Περισσότερο νερό!

 

Το νερό σε καθημερινή βάση θα σας βοηθήσει να διώξετε την περίσσεια των υγρών και να νιώσετε
πιο ανάλαφροι!
Άσκηση! 
Πιθανότατα ήδη γνωρίζετε πως η φυσική άσκηση συνεισφέρει στη γενική καλή κατάσταση του οργανισμού. Στην περίπτωση της κατακράτησης υγρών, όχι μόνο ενδυναμώνει τους μυς και αποδιώχνει τις συνήθειες της καθιστικής ζωής, αλλά είναι εξίσου υπεύθυνη για την αποβολή όλων των επικίνδυνων στοιχείων μέσω του ιδρώτα.
  • Οι καλύτερες ασκήσεις που εστιάζουν σε αυτό είναι αυτές που βασίζονται στην αεροβική. Αυτού του τύπου οι ασκήσεις ενθαρρύνουν την έντονη εφίδρωση, γεγονός που βοηθά τα υγρά που μένουν στους ιστούς να εμφανίζονται σταδιακά.

 

 

Η Ειρήνη Πασχαλέρη & οι διαιτολόγοι συνεργάτες είναι δίπλα σας κάθε στιγμή! Η καλύτερη ώρα είναι τώρα! 
Κλείστε το ραντεβού σας στα τηλ: 2310251232 & 2310251233 ή στέλνοντας email στο : info@nutritionclinic.gr 
Ακόμα κι αν είστε μακριά, οι Online συνεδρίες συνεχίζονται κανονικά μέσω των προγραμμάτων e-diet! 

Για περισσότερες ιδέες και λύσεις για αδυνάτισμα, την καλύτερη δίαιτα, συνταγές που αδυνατίζουν, βρείτε την Ειρήνη Πασχαλέρη στο www.thessaloniki-diaitologoi.gr και ακολουθήστε την στον λογαριασμό της στο Instagram @eirinipaschaleri  αλλά και στην σελίδα της στο Facebook Eirini Paschaleri.

Comments are closed.